Strony

sobota, 6 kwietnia 2013

Fiolka z kokardką

                                                                       Hej ,hai , heloł !
Jak zwykle musze was przeprosić za moje udzielanie się . Ale wybaczcie bo mam strasznie dużo na głowie.. 
Chcę żebyście wiedzieli ,że uwielbiam lepić - to jest jakby moją pasją .. ale ostatnie wydarzenia
i moje zajęcia nie pozwalają mi na to :( 
Będę się starała ,by dodawać coraz częściej . W następnym poście będą albo rogaliki , albo tutorial , tylko powiedzcie mi w komentarzu z czym ma być tutorial - babeczka , donut a może orbitek ? 
Prosiłabym o wybranie i napisanie w komentarzu . Jest was około 14 i byłabym szczęśliwa , jeżeli wy 
też będziecie się udzielać . Wtedy będę miała dla kogo tworzyć i będę wiedziała , że ktoś to 
ogląda i wyraża swoje zdanie . 





Jak wam się podoba nowy wygląd bloga ? Jak widzicie jest nagłówek i tło ..;D 

7 komentarzy:

  1. Cudowna buteleczka, a wygląd i nagłówek są boskie ;D
    Może tutorial na babeczkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby się tutorial na babeczkę ^^
    Wygląd bloga i buteleczka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta fiolka :D, do tutorialu to hmm umiem wszystko robić ale najmniej mi wychowdzi babeczka więc możesz zrobić na nią ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze . Widzę je wszystkie i zawsze jestem w stanie odpowiedzieć ♥