Strony

sobota, 2 marca 2013

Fiolka z cukrem ♥

Chciałam was bardzo przeprosić ,że jest tak mało notek .
Ale lepię coraz więcej , by wszystko obrobić i Wam pokazać ;) 
Mam w zanadrzu kolczyki hamburgerki , ... i jeszcze mam zamówienie na pierścionek , kolczyki i wisiorek . 
Muszę być strasznie cierpliwa , bo czekam na moje zamówienie z modeliną i innymi potrzebnymi rzeczami.
Trochę się zapuściłam ,jeśli chodzi o modelinę . 
Ale w dzisiejszej notce mam dla was moje kochane , fiolkę z cukrem ....






Nom , taki tam cukier w buteleczce , aczkolwiek zawsze widać ,że na szyi
widnieje 'coś białego' .. ^^ Jest taki delikatny ,dlatego z chęcią 
łącze go z jakimiś białymi dodatkami ...;3 

4 komentarze:

  1. Superaśne *o* Chcę taki :3 Powiedz skąd masz te buteleczki please x3
    / Kaja, nie chce mi się logowac xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik i cudowny blog, masz talent dziewczyno ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze . Widzę je wszystkie i zawsze jestem w stanie odpowiedzieć ♥