Strony

sobota, 2 lutego 2013

Witam was !

Hej , tu autorka bloga. W pierwszej notce opowiem wam trochę o sobie , kontakcie ze mną , o blogu itd. 
A więc : 
Na imię mam Natalia . Jestem uczennicą gimnazjum w moim mieście. Poza szkołą w chwilach wolnych od wychodzenia na dwór , prowadzę jeszcze jednego bloga - www.galaxy-clay.blogspot.com  . 
Oprócz tego lepię z modeliny od jakichś 2 lat . Dopiero teraz wzięłam się na poważnie do roboty i lepię regularnie . Wiem już wszystko na temat modeliny dlatego wszystko co trzeba mam i na blogu to pokazuję>_< 
Interesuję się  przede wszystkim Fotografią , niedawno kupiłam sobie nowy aparat dlatego mogę częściej eksperymentować. Kiedy przyjdzie lato ,będę bardziej się rozwijać jeśli chodzi o aparat .  DIY - no czyli na przykład , projektowanie , rysowanie , LEPIENIE BIŻUTERII Z  MODELINY... Bardzo interesuje mnie moda , nowe trendy i stylizacje , do których też chętnie dodaje własne pomysły ( wisiorki ,które sama robię itd.) 
Na blogu będą moje wyroby z modeliny , no i czasem stylizacje . :D Mam nadzieję ,że wam się spodoba :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze . Widzę je wszystkie i zawsze jestem w stanie odpowiedzieć ♥